Noroc sau ghinion? Depinde cum vrei sa privesti lucrurile.

V-am zis ca atunci cand ai prea multe alegeri ajungi sa iti lasi planurile pe aplicatii care iti ofera cele mai ieftine zboruri.

Planurile minimale de acasa pareau simple – 2 luni de Thailanda si 2 de Bali, fara bilete cumparate, ca sa pot sa mai merg si pe altundeva. Cert e ca am inceput cu Philippines, si acolo mi-a placut cel mai mult. Trebuia sa stau mai mult, dar macar stiu ca acolo vreau sa ma intorc.

Am renuntat la Bali deoarece e sezon ploios si am tot vorbit cu oameni care stau acolo si m-au sfatuit sa nu merg pt o perioada atat de lunga.

In Thailanda puteam sta o luna si treaba asta cu stampila si viza e cea mai stresanta chestie cu care nu m-am putut obisnui. Si acum trebuie sa plec, nu ca as vrea… Dupa mai bine de 2 saptamani in Phuket si Phi Phi, am zburat in Bangkok, oras pe care am vrut sa-l ocolesc si am ajuns sa il iubesc. Cele 3 zile acolo s-au transformat in 10 si de abia astept sa ma intorc.

Cu stampila pe cale de a-mi expira am luat intr-o seara bilete pe o alta insula, in Malaysia, in Penang. Fix in acea seara a inceput o ploaie de 2 zile, care a inundat insula. Stirile spuneau ca ar fi cea mai urata inundatie in ultimii ani. N-am mai mers.

Nu, nu a fost ghinion. Fix atunci am primit o propunere de a ma intoarce in Phuket sa ajut un restaurant sa-si refaca materialele promotionale. Aveam cazarea si mancarea asigurata intr-un loc cu expati tare misto, pentru care am facut si o sedinta foto pentru preparatele lor. Food design at its best 🙂

Dupa cateva zile pe acolo si prea multa apa de mare care imi facea sa-mi sara oja prea des, am decis sa imi fac manichiura cu gel. Am intrat in vorba cu un tip care a intrat pt masaj la picioare. E proprietarul unei cafenele si urma sa-si deschida inca 2, doar ca avea nevoie de un graphic designer. Si astfel am mai ramas o luna, am decorat o cafenea de la zero si am facut 2 identitati noi 🙂 Peste cateva zile voi avea si poze de la fata locului.

La un moment dat am simtit nevoia sa schimb decorul si am zis sa merg totusi in Bali pentru cateva zile. Am luat biletul dus. Ca sa vezi si sa nu crezi, a erupt vulcanul, au anulat zborurile. N-am mai mers, dar am profitat de Singapore si Kuala Lumpur. Alte orase pe care merita sa le pui pe itinerariul de Asia.

Tind sa subliniez ca eu am venit pentru plaje si insule si m-am indragostit de metropole.

Am din nou bilete spre Bali. Un alt vulcan isi face de cap, dar sa speram ca nu va fi nevoie sa schimb din nou destinatia.

Ah da, am mai avut bilete in Myanmar, in octombrie si acum in ianuarie, dar s-au schimbat prea mult planurile si de acele dati.

Noroc cu calamitatile naturale si cu faptul ca AirAsia e de treaba si ofera credit pentru acele bilete si am putut sa imi iau altele. Macar pentru ele. Cu restul m-am impacat. Ofertele prinse spre Asia si din Asia spre casa sunt prea bune.

Apropos, Norwegian are oferte tare bune din Londra si Stockholm spre Bangkok sau Singapore. Ma intorc din Singapore, cu zbor direct pana in Londra, 14:20 de min, cu 446 de lei. Nu, n-am uitat nici un zero, nici un 1 in fata. Acum preturile sunt undeva sub 300 de euro pentru dus intors, ceea ce nu e de lasat.